Els documents d’un centre educatiu són instruments operatius que permeten l’organització i la gestió del centre a fi d’assolir els objectius definits en l’ideari del centre i retre comptes davant la comunitat i l’Administració educatives.
Els documents del centre estan a la disponibilitat de la comunitat educativa i cal considerar-los com a documents vius i en constant procés de revisió i millora. Només els documents estratègics es consideren públics atès que són documents de gestió.
El Consell Escolar és l’òrgan on estan representats tots els sectors de la comunitat educativa: professorat, alumnat, famílies i personal d’administració i serveis. La seva funció és participar en la presa de decisions importants sobre el funcionament del centre i garantir un espai de diàleg i col·laboració.
L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) és una entitat sense ànim de lucre que treballa per fomentar la col·laboració entre les famílies i l’institut, amb l’objectiu de millorar la qualitat educativa i el benestar de l’alumnat.
Us convidem a conèixer més sobre la nostra tasca i a unir-vos a nosaltres per contribuir activament a la vida de l’institut!